「會傳喜訊的十二生肖——承恩龍」活動資源

十二生肖就人人都識啦😌~但原來除咗拜年嘅時候同大家講句「龍年快樂」🧧,我哋仲可以用十二生肖傳喜訊📢!今年,教理委員會(兒童信仰培育組)特別設計咗「會傳喜訊的十二生肖——承恩龍」一系列的活動資源🐉畀大家!

核心宗教訊息:天主愛我們,讓我們成為他的子女,與基督同作他的承繼人。

目的:

1️⃣ 明白天主愛我們,讓我們成為他的子女,與基督同作他的承繼人。

2️⃣ 能說出一種承繼恩寵的實踐方法。

3️⃣願意效法耶穌,善用所承繼的恩寵,作天父的好兒女——真正的「主的傳人」。

活動資源包括:

📌「會傳喜訊的十二生肖——承恩龍」教案

📌「會傳喜訊的十二生肖——承恩龍」簡報(附講稿)

📌小手工:「承恩龍」紙樣

📌小手工:「承恩龍」製法圖解

📌小手工:「承恩龍」製作影片

📌「龍的傳人」/「主的傳人」遊戲

呢個活動不一定要喺農曆新年期間進行㗎,可以全年通用,等大家可以畀小朋友喺認識龍嘅特點與中國文化關係嘅同時,知道我們可以做啲咩先可以成為「主的傳人」,知道「龍的傳人」、「主的傳人」、「天國國民」三者間嘅關係,仲可以喺耶穌身上認識到天國國民嘅特質添。大家快啲下載,同小朋友一齊成爲「主的傳人」啦✝️

下載:會傳喜訊的十二生肖—承恩龍 -教案